شهر من معمولان

اینجانب رضاباباخانی ساکن شهر معمولان هستم هدف از ساختن این وبلاگ شناختن این شهر به تمامی هم وطنانم در ایران و خارج از این کشور میباشد

شهر من معمولان

اینجانب رضاباباخانی ساکن شهر معمولان هستم هدف از ساختن این وبلاگ شناختن این شهر به تمامی هم وطنانم در ایران و خارج از این کشور میباشد

عکس مرقد امام زاده های عزیز شهر معمولان حیات الغیب و آقاسید محمد

نظرات 6 + ارسال نظر
مازیار ترابی 1392/11/13 ساعت 10:34 ب.ظ

بسیار زیبا
مانا باشید

حسینی 1392/11/21 ساعت 11:20 ق.ظ

درود بر شما
از توجه و تلاش شما برای شهر عزیزمان سپاسگزارم .
دست مریزاد

خیرالله 1392/11/22 ساعت 10:50 ب.ظ

چرا اینقدر کم خبر و گزارش در مورد شهر معمولان منتشر می کنید؟

چشم اقا خیرالله اون هم به این زودی ها سعی میکنم اخباری در مورد اماکن خیابان ها جاهای طبیعی در آینده نزدیک میزارم

سلام
بروزم و دعوتین به خوانش یک خبر

شاکرمی 1393/04/04 ساعت 11:01 ب.ظ http://kaliab.blogfa.com

عالی و جالب و دیدنی بود درود بر شما

علی 1394/11/05 ساعت 10:31 ق.ظ http://ali- shahkarami.blogfa.com

سلام -می خواستی کاشی ها و زیبائی های آقا سید محمد را به رخ امام زاده حیات الغیب بکشی، ارزش امام زاده به باطن اوست نه ظاهر او بیا بریم داخل امام زاده هامون دعا کنیم ببینیم دعای کی زودتر مستجاب میشه در ضمن ما الیاس کچل رو هم داریم.

هر دو امام زاده بنده خدا هستند هر کدوم واسه مردم احترام زیادی برخوردار هستند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد