شهر من معمولان

اینجانب رضاباباخانی ساکن شهر معمولان هستم هدف از ساختن این وبلاگ شناختن این شهر به تمامی هم وطنانم در ایران و خارج از این کشور میباشد

شهر من معمولان

اینجانب رضاباباخانی ساکن شهر معمولان هستم هدف از ساختن این وبلاگ شناختن این شهر به تمامی هم وطنانم در ایران و خارج از این کشور میباشد

عکس از پل کلهرت معمولان از نمای تو جاده

پل کلهرت

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1392/08/04 ساعت 12:39 ب.ظ

با سلام
پل کلهرت از نظر سرزمینی، جزء منطقه چگنی است و نه معمولان

شاکرمی از اتریش 1392/08/11 ساعت 07:51 ب.ظ

دوست خوب هدف نمایش زیبای ان است نه .............

سلام اقای شاکرمی درسته هدف نمایش هست اما باید بدونی شهر معمولان چه قدمت بالای داره و این پل هم در معمولانه قدمتش بری یه سری به کتاب اثار بین النهرین بزنی میفهمی .بعد برو ای پی تو نگاه کن بعد بگو از اتریشم

[ بدون نام ] 1396/03/09 ساعت 10:21 ب.ظ

با سلام و عرض خسته نباشید.
تبریک میگم به خاطر این تصویر کامل و زیبا از پل کلهرت معمولان.
عالی بود.
سپاس

سلام دوست عزیز.
منتظر حضور دوباره شما هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد