شهر من معمولان

اینجانب رضاباباخانی ساکن شهر معمولان هستم هدف از ساختن این وبلاگ شناختن این شهر به تمامی هم وطنانم در ایران و خارج از این کشور میباشد

شهر من معمولان

اینجانب رضاباباخانی ساکن شهر معمولان هستم هدف از ساختن این وبلاگ شناختن این شهر به تمامی هم وطنانم در ایران و خارج از این کشور میباشد

آبشار یخ زده شهر معمولان در فصل سرما

نظرات 5 + ارسال نظر

سلام داش رضا

دمت گرم وب خوبی داری دلم واسه معمولان یه ذره شده به امید دیدار
بای

حمید 1391/11/21 ساعت 01:12 ق.ظ

سلام آقا رضا وب قشنگی داری منم یه وبلاگ دارم به اسم (عکس مناظر لرستان) خوشحال میشم با هم تبادل لینک کنیم . با تشکر

با سلام اینجانب در راستای معرفی طبیعت بکرو زیبای استان لرستان اقدام به راه اندازی وب سایتی با عنوان کوههای لرستان به نشانی اینترنتی www.lorestanmountains.ir نموده ام ولی به علت گسترده گی کار موفق به کامل کردن آن نشده ام خواهشمند است این وب سایت را اطلاع رسانی و در باکس پیوند وبلاگتان اضافه فرمایید منتظر پیشنهادات و انتقادات شما به پست الکترونیکی mn_romani@yahoo.com یا به سامانه پیام کوتاه 10000118118776 هستم
با تشکر برادر کوچک شما مجتبی رومانی

حمید 1391/11/23 ساعت 10:26 ب.ظ http://iran-image.blogfa.com

سلام آقا رضا وب شما رو لینک کردم ممنون که همکاری کردید

خرم سلطان 1392/08/08 ساعت 08:22 ب.ظ

ایول خدا بت عمر بده همشهری

مرسی هم شهری خوش سلیقه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد