شهر من معمولان

اینجانب رضاباباخانی ساکن شهر معمولان هستم هدف از ساختن این وبلاگ شناختن این شهر به تمامی هم وطنانم در ایران و خارج از این کشور میباشد

شهر من معمولان

اینجانب رضاباباخانی ساکن شهر معمولان هستم هدف از ساختن این وبلاگ شناختن این شهر به تمامی هم وطنانم در ایران و خارج از این کشور میباشد

ابراهیم پورحسینی


نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی دکتر ابراهیم پورحسینی فردی لایق ما همه رای خود را به ابراهیم پورحسینی میدهیم



نظرات 12 + ارسال نظر
امید 1390/11/18 ساعت 03:54 ب.ظ http://mamolan1368.blogfa.com

سلام اقا رضابه قول خودت سنجاقت کردم سنجاقمون کن

[ بدون نام ] 1390/11/27 ساعت 01:52 ب.ظ

شما در وبلاگ هواداران لینک شدید با تشکر

[ بدون نام ] 1390/11/27 ساعت 11:04 ب.ظ

با سلام خدمت برادر عزیز باباخانی شما در وبلاگ هواداران دکتر ژورحسینی لینک شدید

سلام دوست عزیز آدرس سایت هواداران رو تایپ کن منتظرم

[ بدون نام ] 1390/11/27 ساعت 11:06 ب.ظ

با سلام خدمت برادر عزیز باباخانی شما در وبلاگ هواداران دکتر پورحسینی لینک شدید با تشکر

سجاد کمرخانی 1390/12/12 ساعت 07:51 ب.ظ

عالی بود

ali 1390/12/16 ساعت 09:04 ق.ظ http://www.wikileaks.blogfa.com

به ما هم سر بزنید
اخبار افشاگرانه درباره انتخابات پلدختر
www.wikileaks.blogfa.com

پلدختری 1390/12/21 ساعت 08:00 ب.ظ

اسم دکتر کائیدی نه تنها از مجلس باید از لیست پلدختری ها هم خط بخوره . اون یه کوهدشتیه
تو رو خدا وقتتون رو فقط رو دنیای مجازی نذارین
من منتظره یک معمولان یکدست برای سید حمیدم

چشم ما هم کمک میکنیم کاندید شما تو مجلس باشه

آقا رضا من هم معمولانیم اما به هیچ پلدختری رای نمی دهم حتی اگر از تبار ائمه باشند امار انتخابات را ملاحظه کن بخصوص شهر پلدختر رااصلا ما معمولانی را بحساب میارند حالابا چه رو ی از ماو شما رای می خاناین سی سال برای معمولان چه کردان

شاکرمی 1391/01/11 ساعت 01:07 ب.ظ

درجواب این دوست عزیز که از پلدختری گلایه کرد و اینکه چه کردند برای پلدختر :
حکومت 12 ساله شاهرخی که مصداق بارز بی عدالتی بود علیه معمولانی و این دکتر کائیدی بود که خواست برا معمولان ال کنه و بل کنه؛من آقای ... شاکرمی هستم ساکن خرم آباد . ان شالله سیدحمید رو می فرستیم شاید اون برامون کاری کرد ، همون طوری که قول داده و شرافت خودش این وسطه ؛ تا جایی من می شناسمش برامون حتما کار خواهد کرد
به امید نبردن کائیدی که به آرا معمولان خیانت کرد

رضا 1391/01/16 ساعت 11:28 ق.ظ http://reza1366.blogsky

عالی بود

شاکرمی 1391/02/20 ساعت 02:15 ب.ظ

برادر عزیز آقای حمید کاظمی برادر بلکه خود شاهرخی که هر دو کپی سید رحیم هستند شاهرخی و کاظمی در مقابل سیدرحیم به خدا عددی نیستند زحمتی بکشید مسافرتی با چشم باز به پلدختر داشته باشید بعدا..........

[ بدون نام ] 1391/02/26 ساعت 05:19 ب.ظ

آقا رضا دیدی ازحرف حق ناراحت می شی توان تو که آژانش داری سری بزن به ولی عصر (میر اباد) یا واشیان یه گشت وگذار کوچولو و پرسیدن ب د نیست دیگه سراغت نمی یام

نه دوست عزیز بنده از حرفت ناراحت نشدم تو این دو دور رای گیری به نظر بنده مردم بیشتر به فکر منافع خود بودند نه اینکه کدوم فرد لایق بالا بیاد خدا کنه این دور نماینده مون کمی عقلش سر جاش بیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد